مصاحبه آرشیو خبر ها
می خواهم با یووه قهرمان شـوم

می خواهم با یووه قهرمان شـوم

پل پوگبا ستاره جوانی که در این روزها با توجه به رسیدن فصل نقل و انتقالات صحبت های زیادی در مورد جدایی او از یووه و پیشنهادهای مختلف شنیده می شود ، از انگیزه خود و هم تیمی هایش برای موفقیت در یوونتوس گفت .

" امیدواریم که رقابتی دیگر برای قهرمانی را برنده شویم، برای پیشروی بیشتر در لیگ قهرمانان نسبت به آنچه که در دو سال گذشته بوده است . من نیاز دارم که در هرچیزی بهتر شوم ، می دانم که می توانم بیشتر و بیشتر کار کنم و باید این را بدون اینکه کسی به من بگوید انجام دهم . قهرمان شدن همیشه سخت است و بنابراین می خواهم بگویم که ما باید همه چیز را بدهیم و فداکاری کنیم "

چه اتفاقی در دوحه و شکست شما در بازی سوپرکاپ افتاد ؟

" ما هنوز هم کمی ناراحت هستیم از این بابت ، اما غم زده نیستیم ! چرا که آن ها برنده این بازی شدند و ما نتوانستیم پیروز شویم . ما در چیزهای بسیار مهمی مرتکب اشتباه شدیم که نمی توانستیم در آن ها غلط و اشتباه داشته باشیم. اما حالا سال 2015 است و این (بازی) گذشته و ما باید جلو برویم و گذشته را فراموش کنیم "

فصل پیش برابر رُم پیروز شدید ..

" امیدواریم که همین راه را ادامه دهیم "

لیگ قهرمانان ، احساس خوب و هیجانی زیاد از رویارویی با دورتموند ..

" مشخص است که ما باید %100 توانمان را بکار بگیریم و بازی دشواری خواهد بود، آن ها بسیار قدرتمند و با انگیزه هستند و ما باید همیشه و در همه بازی ها %100 باشیم "

رایولا (مدیر برنامه های پوگبا) در این ژانویه بی سر و صدا و آرام است ...

" نمی دانم ، من با او در مورد هرچیزی حرف نمی زنم "

یوونتوس - اینتر ؟

" مانند یک دربی است ، یوونتوس - اینتر همیشه یک بازی دشوار بوده . این دیدار برای ما مهم است پس بازی ای خواهد بود که می خواهیم برنده شویم . ما می خواهیم سال 2015 را به امید پیروزی و موفقیت آغاز کنیم و این مهم ترین چیز است "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: